Av någon konstig anledning...

... så ökar besökarstatistiken jävligt mycket varenda gång jag har festat. Det händer inte ofta men när det väl händer så syns det ju här på bloggen.

Igår var det den första studentfesten och temat var sport. Jag och Ella var utklädda till gymnaster. Tråkigt nog glömde jag kameran, men som tur var så hade Emma med sig sin.


Ella, Sanna, Rasken och Ivan

Jag och Oskar

Sanna och Ella

Jag, Ella, Rasken, Sanna och Anna

Sandra och jag

Ivan och jag.



Det var iallfall en väldigt rolig kväll och på onsdag är det tema: Extreme, man ska tydligan klä sig så extremt som möjligt, vad det nu innebär. Jag har inte riktigt kommit på hur jag ska se ut ännu.

Sovmorgon till 12.20 imorgon, inte helt fel! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: