Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Secos godisautomater kommer få mig att rulla fram. Jag fyllde på "godis-nyckeln"( som man betalar i automaterna med) med 200 kronor när jag började jobba. Nu har jag jobbat fem skift och jag har bara 15 kronor kvar. Idag drack jag ca 1,2 liter coca cola plus lite mer när jag kom hem. Beroende? Javisst.

Jag har många gånger försökt starta mitt "nya nyttiga liv" som har varat i ungefär en vecka. Jag säger som mormor alltid sa, " jag börjar på måndag" och när den där måndagen kom, så sa hon samma sak om nästa måndag och så fortsatte det...

Så på måndag börjar jag mitt nya nyttiga liv!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger precis som dig och mormor: Jag börjar också mitt nyttiga liv på måndag ;)

2011-06-23 @ 11:36:31
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag med ! men jag vet att jag aldrig kommer börja mitt nya liv ;)

2011-06-23 @ 12:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: