underbart och över...

För jag har tagit student, fyfan jag är braaaaaaaaa! Balen och studentveckan är det roligaste jag varit med om i hela mitt liv och jag skulle göra om det många gånger om, om jag så fick det! Ni som har erat kvar, har verkligen något att se fram emot.

Var ju ett tag sedan jag skrev, men har inte haft tid, tiden har gått så sjukt fort och jag har haft mycket att göra. Jag har även med att jobbat 2 nätter och nu är jag ledig fram tills på måndag.

Idag åkte jag och Ella till Örebro och hämtade en mobil som jag köpt. Världens kap, trots lite punghår(eller?) och ett gammalt rakblad. En HTC HD mini blev det, efter att min Wildfire gått sönder. Om någon vill veta mer om punghårshistorian så kan ni få veta det sen...sjuuukt äckligt men kul!


Balen var så jäkla rolig. Så kul att verkligen få klä upp sig, ha jättefin frisyr( made by Ulrika Nguyen) och umgås med sina vänner och andra trevliga människor. Har lagt upp 60 bilder på facebook så lägger bara upp några av dem här.













Bilder från studenten kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: