London-bilder


Oxford Street

Jag och en engelsk telefon-kiosk

fin gata

Världens bästa resekompisar. Vart åker vi nästa gång?

Marble Arch

Jag utanför Primark

Jag och världens bästa kusiner!

Sandra och Linda

Jessi, Linda och Sandra på oxford street.

Paraply, självklarhet i England. ( jag är INTE naken)


På väg till Piccadilly, men först ett stopp på Starbucks.

Linda och jag efter att vi vart i Covent garden.

Micci

Linda

Rebecca

Jessi

Jag

Sandra

Våran kartläsare!

Sandra, Micci, Linda, Rebecca och Jessi

Jag på Subway

Jag och Linda lyckades charma kockarna och fick varsin efterlängtad heliumballong!

Big ben.

London eye

Jag är glad över att få se London eye.

Micci, Rebecca, Jessi, Linda och Jag.

Det där var bara mina saker. Men det saknas några saker som jag köpte den sista dagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: