I <3 LONDON

Jag är kär. London var helt jävla underbart. Dagarna gick hur fort som helst och resan blev mer än lyckad. En jäkla massa shopping! Tillsammans hade vi totalt 125 kilo med oss hem. Men en sak har jag lärt mig och det är att jag nästa gång åker naken till London. Jag hade alldeles för mycket kläder med mig hemifrån, som jag knappt använde.

Jag har äntligen blivit av med min Starbucks-oskuld och fyfan va gott det va med frappuccino caramel. Längtar redan tills nästa gång jag får dricka det!

Tack till Linda, Sandra, Jessi, Micci och Rebecca för en oförglömlig resa. Bättre hade det inte kunnat bli och nu får vi börja spara pengar till nästa resa!

Det finns 144 bilder på facebook men jag lägger upp några här när jag orkar. Tänkte även städa mitt rum imorgon och hänga upp alla kläderna jag köpt. De är ju lite lagomt skrynkliga efter att ha legat helt ner mosade i väskorna.


Men godnatt på er!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: