Spikmattan...

... är helt jäkla perfekt för min rygg. Ni som inte känner mig speciellt bra, har förmodligen missat att jag lider av en hel del tics. Allt från fnysningar med näsan, ryckningar i ryggen, ryckningar i handlederna och ja lite annat smått och gott.




För er som inte har en aning om vad tics är så: Tics är ofrivilliga, återkommande och svårkontrollerbara muskel- eller nervryckningar.

Som min snälla, gulliga och bästa kusin sandra, så fint brukar säga: "Men Mikaela nu får du väl för fan ge dig, det ser ju ut som om du är utvecklingsstörd"

Men iallafall så är spikmattan perfekt för min rygg och varenda gång jag är hos farmor så lägger jag mig på den och slappnar av i mina ticsmuskler, synd bara att det blir lite jobbigt att ha den på näsan och handlederna.

Kanske dags att införskaffa sig en egen spikmatta, det tar jag nästa shoppingvända!

/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: