Religion

Större delen av den här dagen har jag spenderat framför skolböckerna. Först i skolan och sen hemma. Nästa måndag har vi prov i religion, en hel del att lära sig om judendomen fram till dess.

Imorgon blir det skola och sen åker jag hem, hem till sörbo alltså. Jag och mamma ska baka och sen blir det lite mer plugg.

Det är lite knasigt det här med att jag faktiskt säger hem både till oskars lägenhet och hem(sörbo) som är det riktiga hemmet, så hem till oskar får i fortsättninen bli hem och hemma i sörbo för bli Hem-hem.

Ha en trevlig kväll. Jag ligger i sängen och försöker plugga medans det sitter tre högljudda killar i soffan, en halv meter bort. Jag saknar dig Madeleine Holm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: