party-pictures

1. Jag och Ella fixade oss hemma hos mig innan vi satte oss i bilen för att åka upp till Falun. Det tog oss cirka 10 minuter att övertala Rasmus att vara med på kort. Det här var det enda han log på, resten bestod utav en jävla massa grimaser och sura miner medans jag och Ella står och är super seriösa.






2. Här sitter vi och äter mat i Linda&Jimmys lägenhet. Det bjöds på två olika pajer. Men själv fick jag äta sallad. Jag verkligen älskar det här med att vara allergisk...
 





3.
Alla beundrar den fina tårtan. Tårtan var täckt med folie så ingen hade sett den innan. Alla tjejerna förutom Linda&Sandra sjöng " Ja må dom leva,ja må dom leva" och alla slutade på samma gång när vi fick se tårtan.





4.
Det var en snopptårta. Såg ut som en riktig snopp med ådror,förhud,sperma,punghår. Ja allt. Ska jag vara ärlig, så var jag ganska glad  att jag inte kunde äta den.Linda var däremot sugen på en hårig pungkula.





5. Jag, Linda och Tessan när vi spelade något spel,typ som sanning och konsekvens. Det var mycket roligt, en hel del skratt. Sandra var modig och körde på konsekvens och fick hålla ett tal med papper i näsan. Jag ville inte vara sämre och valde också konsekvens, men jag skulle visa hur långt jag kunde få in en banan i munnen, vi hade dock ingen banan så deras frukostgurka fick det bli.Undra varför man skulle göra det.... Jag råkade även kläcka ur mig en kommentar och det blev ett riktigt missförstånd då jag aldrig förklarade klart allting. Som tur var så kom jag på det lite senare.





6. Puss från kusinerna. Sista kortet innan vi gick ut på Etage.




Just nu ligger jag i soffan brevid älskling som pluggar Svenska. Jag ska snart ta tag i religionen. Prov i Kristendomen om typ två veckor. Ska jag vara ärlig så kunde jag mer om judendomen än om kristendomen och jag är ju ganska mycket mer kristen än jude eftersom jag är halvt konfirmerad (gjorde bara hälften av stegen) och är döpt. Ganska illa.

Imorgon blir det första träningen med Västanfors ska testa vara med på en fysträning. Ska bli spännande och se om min mage tillåter det. Jag hoppas verkligen det. Har dessutom VÄRLDENS träningsvärk. Jag kan knappt röra på mig och det lär väl inte bli bättre på tisdag.


ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: