Psykologi

Det här året har jag börjat läsa psykologi A i skolan. Jag tycker det är mycket intressant och nu har vi fått valt ett  psykiskt problem som vi ska fördjupa oss i. Jag valde Tvångssyndrom, något jag själv lider utav och jag känner igen mig i väldigt mycket av det jag hitills har läst. Nycklar får inte ligga på bordet,är spisen avstängd?dörren låst?Måste skölja ur glaset ett antal gånger innan jag kan dricka. Ja kan fortsätta i en evighet känns det som, men så mycket ska jag inte tråka ut er.

Nu är filosofin nästan färdig. ska bara finslipa lite på den imorgon och sen skriva ut den. Känns helt okej. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa boken Tvångssyndrom/OCD Nycklar på bordet.



Ha en trevlig kväll.

miss you...


Kommentarer
Postat av: Linda

exakt sådär fick vi också göra ;) jag fördjupade mig i schizofreni. mycket intressant ;) men jag kanske också borde läst om tvångssyndrom eftersom jag också har lite symptom ;P jobbigt är det iaf!

2010-10-13 @ 19:50:36
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: