Kampen mot prostatacancer

Började dagen med Öppet hus i skolan. Vi stod vid ett bord och visade upp vårat UF-företag. Hann även med att få lite massage och utmana Ella i en sumobrottningsmatch. Jag måste väl tilläga att jag fick stryk, annars blir det väl ett jäkla liv, haha.

Kvällen avslutades på ett mycket bra sätt. Vi hade ju den där sångkvällen för prostatacancer och fick in massa pengar, som vi ska skänka till prostatacancer fonden, vartenda öre. Mycket bra musik av fantastiska sångerskor/sångare.

Känns otroligt bra att jobba för att skänka pengar till välgörenhet. Hoppas det blir mer sånt.
Marketing 4 U UF. Mikaela, Ella, Anna S, Anna I, Emma
Ella
Jag kom inte upp själv. Snygga strumpor jag har va?
Jag&Ella
De som sjög, men min mamma saknas på bilden.
Är jag inte snygg i mitt nya hår? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: