yes

Det vart ingen skola idag heller. Men imorgon ska jag släpa mig till skolan även om jag inte blivit nå bättre. Så här kan jag ju inte ha det. Jag orkar inte hamna efter nu när de börjar närma sig slutet av skolan. Idrotts prov har jag också imorgon, det missade jag den dagen jag tog körkortet, men det var de värt!

Har även vart ute en stund idag, känns som om jag inte fått frisk luft på hundra år. Tog en kort promenad, så kort att jag inte ens tänker nämna hur kort den var.Bättre än ingenting.

Imorgon blir det alltså skola och efter skolan tänkte jag skjutsa Ella till Västerås och kolla på GIF-KIF Örebro. Vill att tiden ska gå fort! Det går så sjukt långsamt när man längtar efter någon. Jag vill ha söndag,jag vill ha min älskling och jag vill pussas , de vill jag göra NUU ! Men det får vänta tills på söndag för då kommer han äntligen hem, verkligen ÄNTLIGEN !



God natt på er !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: