träningsvärk

Hello !

Här sitter jag och är helt slut i mina muskler. Jag,mamma och pappa var och tränade styrketräning. Mina armar skakar så in i bomben, helt sjukt. Första gången på länge som jag har känt mig riktigt hungrig också, så nu har jag både tränat och ätit mycket mat , känns toppen.

Tidigare på dagen så kom Madde ut hit ,vi satt och pratade, planerade sommaren och sånt där trevligt. Just nu vill jag bara vara i Italien med min älskling.Hoppas verkligen att Madde& Johan också kan komma. Samtidigt som jag verkligen vill åka till Italien och kommer göra det så känns det för jäkligt att jag inte varit i Spanien på typ två år , jag får dåligt samvete mot La Manga. Jag vill åka dit också !! Jag har ju åkt dit minst en gång om året i typ 6-7 år eller nått och nu var det alldeles för länge sen. Hoppas jag vinner på lotto eller nått...


På fredag har det gått hälften av tiden som oskar ska vara borta , bara 4 veckor kvar då...



Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

även om man har träningsvärk så är det en sjukt skön känsla efteråt, man känner sig så duktig när man tränat riktigt hårt :D hehe

2010-04-06 @ 12:02:45
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Maggiebell

låter superjobbigt att han är borta så länge:( skulle aldrig klara mig om min Oliver var borta så länge!

2010-04-12 @ 00:45:04
URL: http://maggiebells.blogg.se/
Postat av: <3 Marita

så fin header du har !

2010-05-01 @ 12:31:56
URL: http://www.maritasunshine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: