jag vill ha jul,snö,pepparkakor,julklappar...

Satt nyss och kollade på vädret och snart kommer den  första snön, för oss som inte bor i Norrland. Jag vill ha snö , massvis med snö , inge jobbigt slask.Längtar tills det är jul.Hela December är en så otroligt underbar månad, Lucia och lussebullar , man börjar tända ljusen i adventsljusstaken och man har  julpynt i hela huset.Sen kommer månadens höjdpunkt , julafton , som man får fira med sin familj och släktingar ,underbart.

Ska bli så mysigt att få vara med Oskar under den här tiden , det blir vår första jul tillsammans , men vi kommer ju inte fira själva julafton tillsammans eftersom han ska fira jul med sin familj och jag med min. Men hela vintern kommer bli så underbar med Oskar och jag ska njuta av varenda sekund för på våren åker han bort , alldeles för långt och alldeles för länge.Några månader i USA , inte något som jag ser fram emot.

Varje år kör cocacola med sin super mysiga jul reklam, jag gillar den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: