hösten är här...

Hösten är här och jag har plockat fram raggisarna och det känns som om jag har flyttat in i dem tillsammans med Oskars alldeles förstora pyjamas byxor  och en stor,tjock och varm tröja.

Ligger i sängen efter en jäkligt kort skol dag.Var inte med på idrotten , alltså sovmorgon , sen vart det bara en lektion och sen var dagen slut.

Zackebacke var här i helgen och nu är han sjuk.Jag har skit ont i halsen och känner mig inte alls pigg , vill bara sova.Hoppas jag bara inbillar mig  , jag kan inte bli sjuk nu !

Funderar på att ta en promenad ut till eskiln och se på när min isgubbe åker omkring i det kalla vattnet.
Kanske jag bara behöver lite frisk luft , det var inte igår.





En mysig kväll hos Oskar med Madde och Johan för några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vacker bild! men världens godaste burgare :)

2009-10-05 @ 19:44:02
URL: http://madddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: