rädda ?

Jag stannade inte hemma ikväll. Jag och Madde åkte hem till hennes och Johans lägenhet för att vara och sova här ikväll. Vi har setat och babblat om allt möjligt och så har vi börjat se på filmen Honey.

Vi är två riktiga fegisar båda två. Mitt under filmen så började jag fundera över om vi hade låst dörren och bara någon sekund efter det så var det någon som röck i handtaget , utifrån ! Det är någon i det här trapphuset som har fest och väsnas som attans. Gissa om vi vart rädda när nån röck i handtaget. Tänk om vi inte hade låst dörren , vad hade de tänkt att göra då ? och vad hade vi gjort? Jag hade nog börjat gråta och kutat in på toaletten och låst dörren...

Så nu har vi stått ute i hallen och kollat ut genom nyckelhålet hundra gånger, låst alla lås som går att låsa och tejpat för brevinkastet med silvertejp , fyfan alltså !

Imorgon blir det träning tidigt och sen ska jag åka till Oskars lägenhet och vänta på att han ska komma hem så
att vi kan mysa hur mycket som helst !


Jag tror att Oskar och Johan kommer att skratta åt oss när dom ser detta.


PUSS



Kommentarer
Postat av: edit

Hej hej:)

kolla in min blogg och sag vad du tycker om pälsmössan! <3

2009-11-15 @ 16:03:11
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: