090505

Hej , nu var det ett tag sen jag skrev sist.

Torsdag
Har hunnit med en hel del , helgen var iallfall väldigt trevlig.i Torsdags efter skolan så tog jag och Oskar tåget till Gävle där vi skulle träffa hans familj för att gå ut och käka å fira hans mormor som fyllt år.Käkade kina/thai mat som var väldigt gott.En väldigt trevlig kväll som avslutades hemma hos oskar i Älvkarleby.

Fredag
Började morgonen med att sticka ut å springa och sen så tog vi det lugnt hela dagen.Senare mot kvällningen så åkte vi och oskars kompis& hans flickvän in till Gävle för att se på Män som hatar kvinnor.Filmen var jättebra och jag vart lite sugen på att läsa böckerna också.Efter bion så gick vi hem till oskars mormor och sen tog vi bussen hem till oskar igen.

Lördagen
Vi sov ut en till morgon och sen så  skullle vi ta tåget hem  men det gick bara tåg med 2-3 byten.Vi tog tåget mot Uppsala där vi träffade på en annan oskar och hans tjej , fikade skit snabbt och sen var vi tvugna att springa till nästa tåg som tog oss till Avesta där Mamma och sandra kom och hämtade oss.Åkte till Fagersta och sen ut till Eskiln för att kolla på när dom åkte vattenskidor, var väldigt kul att se , men lite läskigt också.Sen tog vi en promenad enda ifrån eskiln till flora och sen så åkte jag,oskar och sandra hem till mig för att sova.

Söndag

Klev upp klockan 7 på morgonen.Jag och Ella skulle åka till Västerås för att vara med på något som heter talangträning.Var väldigt roligt och tiden gick superfort.Började med teori och sen vart det 1.5 h träning.Teorin var dock inte lika rolig , jag gillar inte det speciellt mycket , men sånt lär man ju också lära sig.När allt var klart så åkte jag hem och tog det lite lugnt och sen så åkte  jag in till fagersta igen för jag,Oskar och Martin skulle grilla.Jag måste väl erkänna att maten var jäkligt god.Det kanske var för att det enda jag gjorde var att skära lite paprika , det är ju svårt att misslyckas med det.

Måndag
vaknade upp brevid oskar igen och vi gick till skolan.Måndagar är alltid sköna & roliga.Helt okej lektioner och en väldigt kort dag.Efter skolan så hade jag träning , jag och Ean tog tåget till Västerås för att träna och sen åkte vi hem igen eller jag åkte hem till oskar och Ean åkte hem till sig.

Tisdag
Imorse hade vi sovmorgon och skönt var det! Skoldagen var helt okej men nu ligger jag här hemma hos Oskar i hans säng och har ont i huvudet och ska nog snart ta och sova.Han är inte hemma , så efter att jag har sovit en stund så har jag tänkt att jag ska vara lite snäll och diska.Ikväll ska vi hem till mig och sova , plugga lite med Ean som kommer vara där också.



Bilder ifrån helgen lägger jag in när jag lagt in dom på min dator hemma.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: