090325

Måste bara börja med att säga , att jag är bäst på röj och sten,sax,påse !
Idag har varit en helt okej dag.Började med att göra rehabövningarna imorse och sen så var det bara 3 lektioner till , gick ganska fort.Efter skolan så gick jag,Anna,Anna,Ullis och Emma till biblioteket på stan för att träna lite till provet.Vi köpte med oss lite godis och gick dit å plugga , väldigt mysigt och visst fick man rätt mycket gjort.Ingen dator eller tv att fly till under plugget så det var väldigt bra.Plugg i trevligt sällskap är ju inte heller helt fel.Det där får vi helt enkelt göra om!
Sen så åkte jag hem och sov en liten stund.Pluggat har jag också försökt med , men det går inge vidare så nu ger jag nog faktiskt upp !



Anna,Emma och Ivan

Anna,Iva,Emma och Ullis

Pippi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: