090320

Fredag , satan vad skönt med helg.Imorse  hade jag tydligen stängt av alarmet så jag vaknade 08.10 och skulle gå ifrån farmor till skolan.Kom precis på minuten , tur för mig.Vi hade speedball i skolan ,  väldigt roligt , eller så gillade jag det bara för att det var väldigt likt fotboll.Skoldagen var helt okej och när den var slut så drog jag,anna,emma,ullis och mamma till Uppsala för att kolla på eriks smfinal.Sandviken-värnersborg(?).Det var Eriks sandviken som fick med sig ett guld hem , grattis erkan! Jag har verkligen underskattat bandy.Det var mycket roligare än vad jag trodde , spännande och ja jäkligt kul helt enkelt.Det dåliga var bara att jag frös så att jag skaka men jag har väl bara mig själv att skylla i det fallet.Bollen såg jag knappt heller , men vad gör det? Det var kul iallafall.Erik var grym , gjorde även ett mål.
Efter matchen hejjade vi på Erik en snabbis sen så drog vi vidare till Max som vi hade längtat efter hela dagen , det var jättegott och sen lite godis på det , toppen! Nu sitter jag hemma i soffan och är väldigt trött.




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: