090308

Söndag , den dagen då jag vanligtvis sitter och klagar och gnäller över att helgen har gått alldeles för fort och att jag absolut inte vill gå till skolan nästa dag.Idag kan jag väl bara säga att helgen har gått alldeles för jäkla fort , men jag ska inte till skolan imorgon.Imorgon bitti ska jag till Västerås , till en sjukgymnast i hopp om att han ska kunna hjälpa mig så att jag kan börja träna någon gång , jag blir helt galen av att inte kunna träna och ännu mer galen nu när det allra roligaste har dragit igång , matcherna !

Jag är jättehungrig och det luktar väldigt gott ifrån köket , mamma håller på och göra jättegod mat.Sen blir det att bada och se några Greys avsnitt .Låter som en helt perfekt söndag för mig.













PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: