090305

Hej , Kom precis hem ifrån Fagersta.
När jag sa att jag skulle ner till min engelskabok så hade jag helt fel , eller inte helt fel , men jag hade iallfall med mig en bok hem men jag hade glömt blocket och papprena i skolan så det gick inte så jättebra att plugga till provet som är imorgon(som det kommer gå skit på).Jag åkte in till Oskar  , vi pluggade och tog det bara lugnt.Pappsen kom och hämta mig och nu sitter jag här och är orolig inför morgondagen.Imorgon så missar jag idrotten på morgonen för jag ska till en zonteraput.Hinner kanske tillbaks till provet , dvs om jag har otur.På kvällen så tror jag att Sandra,Moster och Zacke kommer hit , inte Linda.Den jäkeln är i Portugal utan oss , hoppas hon får det trevligt där  medans vi får vara här hemma i det underbara slasket.

Nu ska jag hoppa i badet , otippat ? Nej.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: