090303

Det är sent och jag är faktiskt väldigt trött.Det var väldigt skönt med sovmorgon imorse.En helt okej skoldag , slutade klockan två för att åka till Ludvika och röntga ryggen.Den är var sne och  har blivit ännu sneare.Hoppas det inte är någon fara med det.När jag var klar så åkte jag till tågstationen där Ella väntade på mig , vi tog tåget till Västerås för att träna.Det gick inte så jäkla bra för min mage/höft , efter nån långboll så sket det sig och jag kunde inte fortsätta träna , fan vad det är värdelöst att inte kunna träna , man blir sur på allt och alla fast man egentligen inte borde. Nu är jag väldigt trött och ska plugga lite natur sen lägga mig och sova.




Natti


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag har frågestund i min blogg :) skriv en fråga vettja! :)

2009-03-04 @ 18:35:28
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: