Egentligen skulle det stå "äntligen hemma"...

Vanligtvis så är det väl så rubrikerna brukar heta efter att jag varit borta i någon vecka.Jag har aldrig varit någon person som har tyckt om att varit borta.Har alltid längtat hem till mitt hus,sängen och allt sånt men den här gången var det annorlunda.
Visst är det skönt att vara hemma, men jag hade inte tackat nej till att stanna kvar i några dagar till.
Men nu är jag hemma och flygresan var inte min favorit.Det skakade och så skulle min "granne" skämta och säga att det var en bomb som något tappat på golvet , vilket var ett usb minne.

Resan har iallfall varit helt underbar ,massa tid med oskar,,sol,bad,god mat,trevligt sällskap,kolla vattenskidor , ja det har helt enkelt varit underbart.De senaste dagarna var vi i någon by som låg lite utanför Milano.Där skulle Oskar tävla , det gick väldigt bra för honom och efter att tävlingarna var slut och det var måndag så åkte vi till en sjö som heter Gardasjön , det är nog det finaste jag har sett.

Lägger in några bilder här och på facebook.

bilderna är ej i ordning.


Oskar och jag efter en promenad på stranden

Det var väldigt mysigt

Oskar innan han skulle hoppa

det var en hel del väntan på den där tävlingen

Sandra,Henrik,jag,Oskar och alva

Sandra,Alva,henrik,Oskar och jag

Vi packade och åkte norrr ut , mot Milano

För att checka in på ett fint hotell där acn inte funka så vi höll på att svettas ihjäl.

Oskar,Sandra och Henke

Sandra fotar medans killarna åker

Oskar och jag förlorade mot Alva och Henke

Vi käkade glass i stora lass , så menar jag super stora under hela resan.

Sandra och jag

Oskar trickar

Oskar är bäst

oskar, slalom

slalom

jag,Alva,Oskar och Micke

Oskar hoppar

Henke,Oskar och jag i Cervia

En fin bild på en jobbig hund

jag och Oskar

Jag och Alva

jag

Alva och jag köpte klänningar på en marknad

godis

<3

<3

vi såg ett skitäckligt djur i ån , antingen var det världens strösta råtta,hund eller bäver.

En liten bys kyrka , men endå hur fin och stor som helst.
jag fick dock aldrig besöka någon för jag hade inga långbyxor med mig.

Oskar är galen

Vi badade på ett vattenland

jag på Le Vele

Orre och jag

i  Sirmione som ligger vid Gardasjön

En fin borg eller vad det heter

Mysiga och jättegulliga smågator.

Alva,Micke och Oskar

Jag är redo för att gå och bada

Alva och Oskar

Vi tog en båttur runt piren

Någon känd gammal opera sångerska bodde i något utav de där husen förut.

Otroligt fint!

Någon kejsare som hette Julius caesar hade bott i det där "huset"(palats , slott?)
under en kort tid för ungefär 2000 år sedan, tror jag.

så där såg det ut då och varje våning var 1100 kvadrat m , och det fanns 3 våningar.Inte illa

Oskar och jag ute på sjön som mer liknade ett hav
 
Jag

Oskar

Alva

Vi tog ett bad

Alva och Micke

Jag

Oskar

jag



<3

Sen åkte vi hem.



Nu ska jag sova en liten stund innan jag ska åka till Västerås för att träna.Känns som det var hundra år sen jag spelade fotboll men det var väl lite mer än 2 veckor sen.
Zacke ska följa med mig hem ikväll så jag ska gulla med honom som jag har saknat hur mycket som helst.
Inatt klockan 2 kommer det hit 8 finnar som ska bo hos oss i några dagar.Ska bli trevligt.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon kejsare som hette Julius caesar hade bott i det där "huset"(palats , slott?)



Allmän utbildad ?

2009-07-07 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: