Dm imorgon

 Hejhej!  Sitter i soffan hemma hos Moster.Jag,Mamma,Moster,Ella och Sandra har kollat på Lets dance. Morgan och Laila tycker jag var bäst hitills.Har aldrig följt Lets dance  förut men det ska jag nog ta och göra den här gången.
Skolan gick fort och vi har redan fått läxor , jippi.Nu sitter vi här och skrattar åt att Sandra har sagt något korkat(som vanligt)

Imorgon har vi  dm i Kungsör.92-dm.Ska bli kul. Vi har dock inte så många avbytare , tror vi typ har 1-2 avbytare , så mycket spel lär det ju bli.Så vi ska väl gå upp väldigt tidigt.

Har börjat läsa en bok nu .Diving In .En engelska bok och det ska tydligen finnas två till som hör till.Så det här kan bli kul.Då har jag något att göra tills  den fjärde boken kommer ut Så länge vi båda andas .Titeln  , bara den är ju helt underbar.Jag längtar.Men nu ska jag,Ean och Sandra ta och krypa ner i sängen och läsa våra böcker.



PUSS

Kommentarer
Postat av: vigge

lycka till imorrn då;)

2009-01-09 @ 22:45:27
Postat av: maggie

söt blogg!

lycka till på DM.

2009-01-10 @ 14:17:49
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: