Nyårsbilder

Några bilder ifrån Nyårsafton.










Här sitter jag med mitt täcke framför datan och bara myser.Har precis gjort klart designen.Vitt med några rosa blommor som ni ser , rätt gulligt tycker jag.Ikväll är det hockey också  , ska bli riktigt kul att se , hoppas på seger.Ean kommer hit igen.Så det blir mys i soffan med hockey,godis och sen kanske nån bra film på det.

Jag blir nästan galen av att vänta på den fjärde boken Breaking dawn.Jag tror faktiskt inte att jag kommer kunna hålla mig utan att jag kommer börja läsa den på engelska.Fast isåfall tänker jag läsa den på engelska och sen läsa den på svenska igen när den kommer ut.Låter inte helt fel.Ska ju till Västerås imorgon så kanske köper den då.Träning i Västerås och sen sova där för sen på onsdag är det dags för klippning , fyfan, fan,fan,fan.Jag ser ju fram emot det men endå inte.


Never think.



Pusshej för nu ska jag se på Madicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: