puss

Den börjar närma sig , första skoldagen så här efter att ha haft långledigt.Usch , jag brukar längta till skolan men nu gör jag det verkligen inte.Man borde kanske börja gå upp lite tidigare på morgonen och lägga sig tidigare på kvällarna snart , så man orkar med skolan sen när den bäl börjar.Inatt var jag och Ella uppe till 4 kanske och jaag vakna halv 2.Galet.Sen vart det träning i Västerås.Var inte igår man hade på sig fotbolls skorna , skönt var det iallafall.

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv , såg nyss på Bring it on All or nothing , en väldigt bra film , enligt mig.





PUSS


Kommentarer
Postat av: linda

vad fin design :D

2009-01-05 @ 16:34:23
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: