Måndag

Hej ! Nu har jag precis kommit hem ifrån en heldag i Fagersta.Var väldigt trött imorse när jag vakna , vart lite för sent igår.Skoldagen gick fort , som alla andra måndagar.Jag  gillar måndagar , avslutas med engelska som är hur kul som helst nuförtiden.Efter skolan följde jag med Ullis hem till henne.Jag har lånat Rasmus HD , så jag fick några gossip girl avsnitt och några Greys Anatomy av Ullis.Vi sjöng/spela Lips också , väldigt roligt spel.Sen gick jag hem till Farmor där jag fick massage och sen somnade jag.Lite plugg har jag också hunnit med.

Idag ändrade jag,Anna och Anna våra planer angående friluftsdagen.Det blir Kläppen istället , Michaels fel (som är en mycket trevlig,galen, och rolig person), han är helt galet bra på att övertyga folk.Ean och Ullis , ni får ha det så jäkla kul på pimplingen!


Nu ska jag gå ner och käka semla , jäklar vad gott.




PUSS



Kommentarer
Postat av: Melad

fett gott :D

2009-02-01 @ 19:46:41
URL: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: