Breaking dawn

Nu var det torsdag.Veckan har gått hur fort som helst , men jag gillar det !Det ska bli mycket skönt med helg imorgon.En hel del plugg måste göras också , mindre kul.Hittat min skåpnyckel har jag också gjort och det var ju skitbra för då slapp jag bli 400 kronor fattigare.

Igår efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte hem för att äta mat och byta om för att åka på hockey i Väsby.Pappa kom hem och vi åkte mot västerås , där vi skulle hämta upp Moster och Sandra som också skulle följa med och kolla på Rasmus.De vann med 6-1.Sen åkte vi hem igen ,somnade påvägen hem , var så jäkla trött.

Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och hade ont i magen så jag stannade hemma. Sov vidare och sen när mamma skulle åka in till Fagersta för att jobba så åkte jag in till farmor , och här sitter jag fortfarande.Har läst lite bok och försökt plugga till samhällsprovet som vi har imorgon , typiskt mig att vänta tills dagen innan.Men det får gå som det går.Ullis ska nog komma över snart så ska vi förhöra varandra lite granna sen kommer pappa och hämtar mig.


 " When you loved the one who was killing you, it left you no options.How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give, how could you not give it ? If it was someone you truly loved ?"


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: