åånej

Fan för skolan.jag sitter här framför datan och ser på när klockan tickar och tickar.Det betyder att lovet alldeles snart är över och ångesten börjar krypa fram.Jag vill inte gå upp tidigt på morgonen,inte ha några läxor, inte känna någon press för alla prov.Hoppas att vårterminen går fort.Höst terminen svischade förbi ganska snabbt hoppas bara det håller i sig så det kan bli sommar.Sommar och soliga dagar, då man bara badar och spelar fotboll.Som jag längtar alltså !

Sommarn kommer bli superbra tror jag.Till en början så ryker tandställningen och det ska bli hur kul som helst.Gothia kommer bli så jävla roligt.Spanien likaså (om det blir av  , hoppas det ) och massvis med fotboll.Låter alldeles för bra.

Jag är pigg som en mört och har bara mig själv att skylla då jag har varit dum och varit uppe till klockan 5  i typ 7 dagar på raken eller nått.Att jag aldrig lär mig.



Sötaste ungen som finns.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: