halsont

Hej , ligger jag här i soffan och är glad över att skoldagen är över , inte för att det har varit en jobbig dag eller så , utan bara för att jag är  blir så sur/trött när jag tänker på  att vi har skitmånga prov veckan innan lovet.Vi har 4-5 prov veckan innan lovet , vill lärarna ta död på oss eller ?  De borde ju kanske kunna planera lite bättre så man slipper ha prov  i nästan alla ämnen innan varje lov .De kanske inte är dåliga på att planera , de kanske bara inte tycker att de är nån big deal ? Vad vet jag.Jag tycker iallafall att det är det.

Idag vart det ingen träning för min del , jag har pissont i halsen.Trökigt ,  blir ingen fotbollsträning förens på söndag nu ju , eftersom jag är borta torsdag och fredag.

Har precis gjort klart spanskaläxan(nästan) , fått lite hjälp utav min amigo Gonzalo från Spanien.Nu tänker jag  se på tv och läsa lite skvallertidning.

Trysil på torsdag , fyfan vad kul det ska bli , hoppas bara att vädret inte blir alltför dåligt , har hört att det ska bli lite stormigt , hoppas inte.
.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: