sommarlov...

Hejhej nu ligger jag i min säng och skriver på min lilla söta,fina vita dator som jag har trott varit trasig i flera månader.Nu när jag startade den så insåg jag att jag hade haft helt fel , den funkar perfekt.

Den här veckan har jag varit i Älvkarleby i fem dagar.Haft det väldigt kul och mysigt hos Oskar familj.Oskar har lärt mig åka vattenskidor , tillochmed på en skida ,även testat åka i en liten minibana , måste erkänna att det var mycket roligare och jobbigare än jag trott.Efter några dagar där så tog vi tåget hem till fagersta och igår så bjöd Johan och Madde över mig och Oskar till dom för att käka lite Tacos. Jag och Madde fick laga maten medans killarna var och träna.kvällen avslutades  med lite Ben &jerry's  och spelet blackout , en mycket trevlig kväll.

Imorse sov vi ut och sen tog jag,Oskar,Johan och Madde cyklarna till Eskiln , där vi åkte vattenskidor , lagade en god sallad.När vi satt i båten så såg jag Zacke kommandes  nerför trappan med mamma,moster och sandra , jag hade ingen aning om att det skulle komma , men det är alltid lika kul.
Sen åkte vi hem till oss där det var lite folk , finfrämande från Borlänge och linda&Jimmy,moster,sandra,Ella och Zacke.
Käkat god mat , spelat tvspel och haft det roligt.


På sm förra helgen.

Jag lär mig åka vattenskidor.

Tips från coachen

Jag

jag igen



jag och Oskar


Madde och jag

Jag,Oskar och Madde

jag och Madde

lite trassligt och tungt.

Lite problem med att få av sig de superosköna skidorna

Johan

Orre

jag

Oskar

Oskar igen.



Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min älskling , natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: