090418

Hej !

Hej just nu sitter jag inne på blip och tjuvtränar på G5  för snart så ska jag,Anna,Ullis och Emma ha en liten tunering , vilka jäkla nördar , men kul är det !

Tidigare idag så var jag och solade , jag gillar egentligen inte alls att sola solarium , gör det typ aldrig eftersom att det är farligt men idag så kände jag att det verkligen behövdes.Åkte hem och tog det lugnt sen lite senare så åkte jag in till Fagersta , hem till ivan.Där Ullis och Ante var.Vi gick ner och handlade grejer så vi kunde laga tacos , vart en trevlig middag , Emma och Erik kom också dit.Vi åkte ut och cykla en stund , köpte godis på statoil och sen åkte vi hem till ivan för att spela lite kort.

Nej nu ska jag värma upp i en g5 match mot erkan , haha !!!



Nu är det bara ullis som måste hålla munnen stängd , puss på dig <33



PUSS


Kommentarer
Postat av: ullis

tyyyyyyyyst på dig

2009-04-19 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: