090410

Hellooo !

Idag så var jag ju och tränade i skinnsberg , skitfin hall.Jag älskar konstgräs planer som är inomhus , det är så varmt och skönt.Träningen var jättekul och gick väldigt fort.

Efter träningen så åkte jag och mamma till coop och köpte hårfärg för vi hade bestämt att hon,jag och ella skulle färga håret.När vi kom hem så satte vi väl igång.Vi hade i färgen ett tag , det stod att man skulle ha i det från 15-60 minuter , så vi tyckte att 30-45 lät ganska okej.Vi ringde till Sandra som kan det där , hon brukar nästan alltid vara med när jag färgar håret, det brukar inte gå så bra annars , men idag chansa vi och försökte själva.Iallfall så när jag hade haft i det i lite mer än 30 minuter så ringde vi till Sandra och fråga hur länge hon brukar ha i och då säger hon 10-15 minuter , och fyfan vad vi skrek , kutade till badkaret och sköljde ut det och där stod Ella och skratta hur mycket som helst , kul !
Nu sitter jag här och håret har inte torkat ännu men det ser faktiskt inte helt förjävligt ut , utan helt okej faktiskt.Ellas hår vart väldigt bra.

Snart kommer världens sötaste,gulligaste och bästa Zacke hit.Vi ska låna honom och lämna tillbaka honom imorgon.Han kan faktiskt säga mitt namn nu , eller han försöker och det blir ett Mimmi . Jag älskar dig kan han också säga , världens bästa unge!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: