090401

Hej , första dagen i April och idag får man luras.Runt 01:00 så fick jag ett sms av erik , och han lurade mig så hårt ,jag ringde till och med upp honom och så skriker han " April , april " .Jag förstår inte att jag inte kunde ha fattat att han bara drev med mig , men jag ska hämnas , tro mig !

Idag har jag haft en väldigt skön skoldag , tänk om alla skoldagar kunde vara så.Hade lagidrott på morgonen , slutade halv 12 och då gick jag,Anna,Anna,Emma och Ullis till grill house , skitgott!Sen sov jag typ 2 timmar hos farmor , vart inte allt för många timmars sömn inatt.Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigare.Ska snart gå ner och lägga mig på soffan och invänta Greys Anatomy som börjar klockan nio och efter det så är det fråga olle , vilken tv kväll !

Imorgon blir det skola och sen träning i Västerås.

Förresten så har jag faktiskt börjat fundera på att göra som min kusin Linda, hon la ner sin blogg för nån dag sen , så nu vet jag inte , det lät väldigt lockande att lägga ner den , men jag ska fundera på saken.




Most of our life is a series of images. They pass us by like towns on the highway.
But sometimes, a moment stuns us as it happens.
And we know that this instant is more than a fleeting image.
We know that this moment... every part of it... will live on forever
.

Kommentarer
Postat av: linda

haha nej gör inte som mej ;D du har ju sjukt många läsare och annars har jag typ inget att göra på datorn :D hahahhaa <33

2009-04-01 @ 22:45:53
Postat av: erik

lägga ner? april skämt ju ;)

2009-04-01 @ 23:04:16
Postat av: Mickis

Hej jag heter Mickis eller Michaela jag vill bara säga att du har en jätte fin bloog. jag skulle viljat hetat Mickis men du tog de men det gör inget. /Mickis :P

2009-04-02 @ 14:12:40
URL: http://mickisz.blogg.se/
Postat av: Mickis igen

lägg inte ner din blogg den är ju så fon :P

2009-04-02 @ 14:14:45
URL: http://mickisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: