WOW

Twilight är fan den bästa filmen jag sett , så jäkla bra ! Har ju börtjat läsa boken har typ hundra sidor kvar men orkade inte vänta med att se filmen.Jag och Sandra kolla på filmen.Edward ,vilken snygging , så jävlajävla snygg.Längtar tills 2an kommer om det gör , men det mste det ju.Nu sitter jag och sandra i soffan och kollar på tv.Har varsin minidator framför oss .Linda och Sandra fick varsin i julklapp så jag har lånat Lindas nu.Lätt jag ska köpa en sån här , as smidiga ju.

Idag så har jag varit hos farmor och ätit mat , hur gott som helst.Sen åkte vi hem för Linda och Sandra skulle komma.Vi har öppnat paket och då fick jag en jätte fin kofta,sminkväska och ett par urtjusiga trosor.Ikv'äll blir det nogen lugn kväll framför tvn med mina favoriter.






TWILIGHT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: