Västerås

Hejhej ! Imorse väcktes jag utav att världens gulligaste unge kröp på mig.Mamma stressade upp mig och sen var vi påväg till Västerås.Känns som att jag bor där  eller iallafall borde(fast nej skogen duger bra för mig).Är ju där typ jämt.Idag skulle vi lämna tillbaka zacke och handla julklappar.Eller jag handlade ingenting  , är ju klart med allt.De andra handlade och jag och Linda fick gå för oss själva för att dom skulle handla julklappar åt oss.Det är helt hopplöst att ha med sig en liten skitunge på stan när alla ska handla sina sista julklappar.När vi gått i någon timme började Zacke strejka och vägra gå och bara hängde å slängde när vi skulle hålla han i handen.Vilken söt en alltså , inte var han sur heller , han bara log och ville jävlas lite med oss, som vanligt.Efter typ 2.5 på stan så var alla klara och då åkte vi ut till media markt och maxi.Jobbigt värre med allt folk.Vi handla julmat och sen så skulle vi kolla om man kunde köpa en gitarr till vårat ps2 men det finns verkligen ingenstans , helt slut ! Jag har nämligen lyckats tappa bort den , eller jag vet inte vem som har , men  vi la den i sjögrens hus och sen var nån grej borta som man måste ha  och nu måste jag köpa en ny annars blir inte Rasmus glad på mig.Somna i bilen hem , väldigt skönt och behövligt.

Nu har jag slagit in julklapparna till mammsen och pappsen från mig och Rasmus ,tro inte han har varit med och handlat .Han får bara stå med på etiketten för att det ska se bra ut.Ska snart hoppa ner i badet och sen fixa mig för sen ska jag dra in till Ivan där vi ska se på film.




Ser ut som att mamma och pappa har varit väldigt snälla i år.


köpte en sån här idag , rosa och fin :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: