PUSS

Tjoho , nu har vi öppnat paketen.Alltid lika kul.Undra om jag någon gång kommer växa ifrån det här med att öppna paket.Jag är hopplös är så jäkla  nyfiken och om jag fick skulle jag nog kunna öppna nästa juls paket redan iår.nää så illa kanske det inte är.Men iallafall så fick jag väldigt fina julklappar.Parfym,böcker (Twilight <3 och nån jag inte vet namnet på),tröja,linne,björn gustafssons film och pengar fanns i mina paket.Vi har ätit mat , öppnat paket kollat åp tv och så har jag varit badvakt åt Zacke , han låg och plaska i badkaret för sig själv medans jag satt och kolla på , så jäkla gullig han är alltså.Vi hade tomte iår , och jag antar att vi kommer ha det i några år framöver eller iallafall så länge Zacke är här på julafton.Har läst lite bok också.Dagen efter julafton , är imorgon , då åker vi alltid upp till Farmor och äter supergod mat tillsammans med alla på Pappis sida.Sen blir det hem för då kommer Linda och Sandra , jag längtar redan.Vi ska öppna paket från varandra , det blir också kul !





Han bara älskar att vara med på kort.

Vi har kul med plasttomten.


Rasmus och Zacke.


PUSS.För vi har haft en mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: