Mikaela <3 feber

Kuljul , imorse upptäckte jag att jag hade feber IGEN.Så det vart ingen brottarträning för min del , tråkigt.Men jag och Ean tog tåget till Västerås endå , för hon skulle ju träna.Jag och Linda drog hem till Moster och la oss i soffan och kolla på The Holiday.Den är ju så jävla bra.och Jude Law , wow säger jag bara , vilken snygging ! .Sen så fixa vi i ordning oss för sen skulle jag,Linda,Ella,Moster och Anders åka och kolla på vib-Rönnby där träffa vi en norberspöjk , Eans gamla klasskompis  Macke hjelm , kulkul! Nu sitter vi här i Västerås å väntar på mat och sen blir det väl någon film.Eller först ska vi kolla på när vi hade luciaframträdande , haha kan bli roligt.





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: