hejhå

Heello! Eanpean är här. Vi kikade precis på filmen På smällen men nu började ju hockeyn så nu lär vi kolla på den.Idag åkte vi till Västerås rättså tidigt för jag skulle svänga in på media markt och köpa en fin,liten dator , helt vit är den också.Sen var det träning.Brottning och löpning uppför trappor , skönt att träna igen.Käkade en hamburgare på burger king innan och en sak är säker , jag skaldrig mer äta det innan en fredagsträning.Den var uppe i halsen hela jäkla träningen.Mums.Ja nu sitter vi här i soffan och myser , vi ska kanske se på nån harry potter film ikväll.

Ett kapitel kvar i twilight boken.Så skulle moster&co köpa andra boken åt mig idag på maxi  och så nu ringde Linda och sa att det var fel bok , att dom köpte den tredje.Fasen också.Fast kommer ju behöva den när jag läst ut andra endå så det gör väl inget.Ska åka in till stan imorgon och kolla om dom har andra där.Kan inte vänta.

PUSS på ean och min vita dator

Kommentarer
Postat av: linda

haha lyckat :D

2008-12-27 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: