Prinsen och jag = tummen upp

Det vart sent igår.
Oskar kom hem nångång runt 3 tiden och vi somna väl inte förens nångång vid 4.
Började med att vi vakna alldeles för sent , 10 i åtta och vi måste gå till skolan 10 över.
Men vi hann.Skolan var slapp och nu sitter jag här hemma i soffan.

Ska snart åka in till synsam för att kolla någonting med linserna.
Ikäll kommer Oskar hit och då ska jag tvinga honom att se på prinsen och jag.
Där emellan blir det en hel del plugg, geografin är prio ett.



jag vill hitta min barnen i bullerbynfilm som jag har tappat bort för länge sen,
har nog sett den hundra miljoner gånger.Älskade det.

Kommentarer
Postat av: ida backström

yes det gör jag :)!

2009-10-19 @ 16:10:35
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/
Postat av: ida backström

tack du :)!

www.designadinblogg.se



där kan du å hjälp med det mesta:)! jag är oftast inne där! men om det är något konstigt så säg till, så ska jag hjälpa med det jag kan:)

2009-10-19 @ 22:05:11
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: