Today

Idag har jag spenderat nästan hela dagen tillsamman med mina skolböcker, förutom när jag tog ett välbehövligt träningspass. Det är alltid skönt att ta ett träningspass emellan allt plugg, då får man lite mer pluggenergi. Pluggenergi är verkligen vad jag behöver just nu, helst av allt skulle jag vilja bränna upp mina anatomiböcker och skita i den där jäkla tentan, för det känns så jäkla omöjligt, men det är väl bara att bita ihop.
 
Det blev ett träningspass här hemma i sörbo, använde mig av ett hopprep, några vikter, yogamattan och viktvästen, allt som krävs för ett riktigt bra pass på hemmaplan. Ganska skönt att kunna träna hemma ibland, när man verkligen inte kan slösa bort tid.
 
Utfallssteg med viktväst
 
Nu ska jag mysa med min pojkvän, puss!
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: