Glad tjej.

Imorse var jag superduper trött och jag bestämde mig för att skippa föreläsningen som var på morgonen och bara gå på HLR-övningarna. Jag ångrar mig nu, då jag måste skippa träningen och sitta hemma och plugga hela kvällen. Men vad gör det när man fått reda på att man klarade anatomi-tentan? Jag vart så jäkla glad när jag såg att jag blev godkänd och jag åkte till Ica och köpte glass, godis, dricka, jordnötsringar, nu ska det firas.
 
De praktiska övningarna var superduper intressanta och vi fick lära oss HLR, heimlich manöver och hur man använder en hjärtstartare. Nu handlar det bara om att komma ihåg allt när det väl gäller, för då kan det handla om liv eller död, och då finns det inget utrymme för betänketid eller misstag.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: