Friskis&svettis

Idag köpte jag ett allkort på friskis&svettis för 6 månader och det kommer användas flitigt när jag är i Västerås. Jag får alltså gå på alla pass och gymma, och det kostade bara 1200 kr, sjukt billigt. Blev dock lite besviken när jag kom till gymmet och såg att det var fullsmockat, det gick knappt att röra sig där inne och folk stod i kö till löpbanden, men det är ju januari, förhoppningsvis blir det lite bättre snart. Annars får man ju försöka undvika att gå dit mellan 18-20, då alla vill träna.
 
Jag körde totalt två timmar idag och gud så skönt det är att träna när man är lite nedstämd och ledsen. När jag är ledsen, arg och nedstämd så är träning den absolut bästa medicinen. Run your feelings.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: