Cafe stället och Psykopatgym

Idag började jag dagen med att luncha med min fina vän Madde som jag inte träffat på över ett år. Vi hade det jättetrevligt och hade självklart en hel del att ta igen och ska se till att ses snart igen. Vi käkade sallad på Cafe Stället, innan jag var tvungen att dra på träning.
 
Idag blev det ca 2,5 h psykopatgym med Björn och Jonas. Nu ska jag, mina trötta ben och mina trötta armar ta och hoppa i badet innan det är dags att kolla på lite serier. Greys, Chicago fire och Revenge står på serie-schemat! Måste passa på att nöta serier nu när jag är pluggfri, har en tendens att nöta, nöta och nöta serier i flera timmar i sträck, så jag försöker att inte göra det när jag har plugg att göra.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: