Wednesday

Idag började jag inte skolan förens klockan 11 och vi höll inte på så mycket längre än till klockan 14. Imorgon är den första dagen på väldigt länge då jag kommer behöva gå upp tidigt för skolan, vi börjar 09.15, usch vad jobbigt det kommer bli. Jag som älskar att ha sovmorgon!
 
Nu är jag alltså hemma i lägenheten och jag tänker sova lite middag innan jag ska sätta igång med plugget som jag ska hålla på med ett bra tag idag, då jag har all tid i världen. Jag har nämligen ingen träning idag, och idag bestämde jag mig för att ställa in kvällens utgång, eftersom vi börjar så tidigt imorgon, plus att jag sparar både pengar och tid(till plugg). Det ska bli skönt att ha en riktigt mysig pluggkväll då jag inte behöver stressa för fem öre.
 
 
 
Här är en bild på Mälardalenshögskola där jag studerar.
 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv:hihi tack!

2012-09-05 @ 21:38:44
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: