Ullis fixar

Tjollahopp tjollahej!
 
Idag har jag jobbat i 6,5 halv timme, vilket känns väldigt bra. Efter jobbet plockade vi upp Ullis hemma hos Rasmus&Ella där hon hade varit och klippt& färgat håret på dem(obs, det var ella som färgade håret, inte rasmus). Sen fortsatte vi hem till Sörbo där Ullis har fixat håret, ögonbrynen och ögonfransarna på mamma. Medans dom har hållt på med det, så har jag hunnit sovit en stund och druckit tre colaburkar och käkat godis...
 
Idag blev det ingen träning eftersom jag har ont i halsen. Därför har jag tröstätit en jäkla massa skit tills jag mådde så illa att det kändes som om jag skulle spy, jag har en förmåga att alltid äta tills jag håller på att spy, vilket jag aldrig gör, men det är väldigt nära. Det där har jag pappa att tacka för, sådan far sådan dotter.
 
 
 
Frisören och mami.
 
 
Nu måste jag och Ullis skynda in till Fagersta så vi hinner med tåget till Västerås.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: