Torsdag

Den här skoldagen blev inte alls lika jobbig som jag hade ställt in mig på. Okej, visst började vi tidigt, men vi var klara redan runt tolv tiden, så då drog jag hem. Jag stannade en sväng på apoteket och ica för att inhandla medicin och lite goda saker. Det är ju nämligen torsdag idag, vilket betyder att jag käkar godis och dricker cola i några dagar fram över, mums.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen för att sova en stund och lägga mig på spikmattan eftersom min rygg bara har blivit sämre. Jag tycker det knakar och sprakar i den så fort jag rör mig, vilket inte är så himla skönt. Efter det ska jag sätta igång och läsa en jäkla massa böcker inför tema två som börjar nästa vecka, och därför ställer jag in kvällens träning. Skolan går tråkigt nog alltid först, även om det svider...
 
 
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: