Tips till flygrädda...

... eller?

När jag ska ut och flyga så brukar jag sitta och kolla på flightradar24, för att se hur sjukt många plan det är som är ute och flyger samtidigt, just för att få mig själv att inse att chansen inte är så stor att jag skulle sitta på just ett plan som kraschar... sen kan jag ju inte låta bli att tänka" shit, om det är så här många plan ute och flyger samtidigt så borde dom ju kunna krascha ganska lätt",så jag kan inte riktigt bestämma mig om det var ett bra tips eller om det bara gör saken värre...
 
 Nu är det 21 dagar kvar tills jag ska ut och flyga, så förbered er på inlägg där jag skriver om min flygrädsla, som aldrig verkar gå över. Som tur är så har jag ju numera åldern inne för att dricka alkohol på planet och något ännu bättre; det är gratis! Frågan är bara vad som är bäst, att slippa flygrädslan eller vara säker på att jag kommer med nästa plan... jag återkommer med svaret, måste klura lite på den frågan, hehe.
 
 
/En flygrädd tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: