Seminarium 2 avklarat.

Idag hade vi vårat första "riktiga" seminarium, då vi var 24 stycken som skulle sitta och diskutera frågor kring de texter vi läst. Till en början så pratade jag väl ingenting,  men efter ett tag blev jag lite mer bekväm i situationen och då pratade jag mer än vad jag hade förväntat mig. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min egen insats, vilket inte händer så ofta när det kommer till muntliga skolgrejer. Det var mitt första seminarium och jag måste erkänna att jag hade gått och oroat mig helt i onödan.
 
Nu har jag käkat mat här i lägenheten och har precis krypit ner i sängen för att sova lite middag, som jag nästan gör varje dag, pensionärvarning på mig ja!
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: