Ryggont, dags att gå i pension kanske?

Jag har på något konstigt vis lyckats gjort illa mig i ryggen och har ingen aning om jag fått en smäll eller om jag lyckats sträckt mig på något konstigt vis, ont har jag iallafall. Det gör liksom ont när jag tar djupa andetag så det är väldigt irriterande. Jag fick iallafall kliva av när det var typ 15 minuter kvar av träningen och det är ju inte speciellt kul.
 
Imorgon innan skolan ska jag få en massagetid vilket känns väldigt bra. Ullis var även här och käkade lite mat ikväll så då lyckades jag tigga åt mig några minuters massage och satan vad ont det gjorde. Känner mig typ som 70 år när jag sitter här och gnäller över ryggont.
 
 

Det blir jag och spiky inatt alltså!
 
/M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: När du var lite längre ifrån tyckte jag att jag kände igen personen på cykeln och sen när du närmade sig så såg jag att det var du ^^, Var du påväg till skolan? :)

Svar: Ja jag var påväg till skolan :)
Mikaela Sandström

2012-09-04 @ 08:26:04
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: