Plugg

Det känns som om det var evigheter sen jag låg och pluggade inför en skoluppgift. Men nu ligger jag här efter typ ett års skolledigt och pluggar. Självklart gör jag det i sängen, mitt favorit ställe när det kommer till pluggning.  Imorgon har vi vår kursintroduktion och om en vecka har vi vårt första seminarium, så det är inför det jag läser just nu, men jag har egentligen ingen brådska, dels för att vi inte blivit tillsagda att börja läsa ännu, och dels för att jag redan läst de där 48 sidorna, hela två gånger om, jag vet, jag är en riktig jäkla nörd, men jag gillar helt enkelt att vara förberedd.
 
 
 
Här har ni min nya kalender.
 
 
/Pluggisen
 

Kommentarer
Postat av: Amanda | Fotograf

sv: tack snälla du :D

2012-09-03 @ 17:51:48
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

hej. pappan till theo jobbade borta nästan jämt hela veckorna så jag var som ensammen i princip jämt :)
kram

2012-09-03 @ 21:22:47
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: